تبلیغات
Think Big Get BIG - مواد غذایی برای تمرکز بیشتر
 
4kia.ir
درباره وبلاگ


کاربر گرامی ، درود

به وبلاگ ما خوش آمدید

امیدواریم از مطالب ما نهایت استفاده را ببرید. خواهشمندیم در صورتی که مطالب ما برایتان مفید واقع شده است، از دوستان خود دعوت کنید تا مهمان شوند.

سپاس

مدیر وبلاگ : حامد




MultiMan سیستم کسب درآمد - آموزش روش های تجربی و تست شده درآمد انلاین





صفحات جانبی
آمار وبلاگ
  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :
Think Big Get BIG
صفحه نخست             تماس با مدیر           پست الکترونیک               RSS                  ATOM
دوشنبه 9 اردیبهشت 1392 :: نویسنده : حامد
juices - آب میوه

به توصیه هایی در مورد غذاها و مکمل های غذایی که انتظار می رود بتوانند به  افزایش حافظه، گستره توجه و عملکرد مغز کمک کنند، توجه کنید.
آیا واقعا تاثیر گزارند؟ خبر خوب این است که شما می توانید شانس خود را برای حفظ یک مغز سالم افزایش دهید- اگر شما غذاها و نوشیدنی های “هوشمند” را به رژیم غذایی خود اضافه کنید اینکار ممکن است.

قهوه می تواند در تمرکز و تفکر متمرکز تاثیر گزار باشد
هیچ روش جادویی برای افزایش ضریب هوشی و باهوش تر شدن وجود ندارد – اما برخی از مواد، مثل کافئین، می تواند انرژی مورد نیاز برای تمرکز.را در اختیارتان قرار دهد. کاقئین در قهوه، شکلات، نوشابه های انرژی زا و برخی از داروها وجود دارد و می تواند به شما مقداری هوشیاری دهد که بی تردید برای بیدار ماندن و تمرکز مفید خواهد بود – هر چند اثرات کوتاه مدت هستند و مصرف بیشتر است اغلب کمک چندانی نمی کند. استفاده بیش از حد کافئین می تواند شما را وحشت زده و عصبی و ناراحت کند. پس به مقدار کنترل شده ای بسنده کنید بهتر است.

قند هوشیاری را بهبود می بخشد
قند منبع سوخت اصلی مغز شما است. البته قند حبه ای خوراکی نه. اما گلوکز چرا، چون بدن توسط سوخت و ساز خود آن را از قندها و کربوهیدراتهایی که می خورید. بدست می آورد. این دلیلی است که یک لیوان از غذا یا خوراکی شیرین برای نوشیدن می تواند یک افزایش کوتاه مدت به حافظه ، فرآیند فکرکردن ، و توانایی های ذهنی ارائه دهد.
با این حال مصرف بیش از حد، می تواند اختلال حافظه –بهمراه داشته باشد. با یک مصرف کنترل شده از قند ها می توانید به بهبود حافظه خود کمک کنید.

برای سوخت رسانی به مغزتان ، صبحانه بخورید
برای نخوردن صبحانه وسوسه می شوید؟ مطالعات نشان داده اند که خوردن صبحانه ممکن است حافظه کوتاه مدت و تمرکز را بهبود بخشد. دانش آموزانی که صبحانه می خورند ، به طور قابل توجهی بهتر از کسانی که نمی خورند تمایل به انجام فعالیت دارند. غذاهای ردیف اول در فهرست سوخت مغز که توسط پژوهشگران لیست شده اند عبارتند از غلات کامل با فیبر بالا، لبنیات و میوه ها. محققان همچنین دریافتند صبحانه با کالری بالا مانع تمرکز بهتر می شود.

ماهی : یک غذای مخصوص برای مغز
منبع اصلی پروتئین مرتبط با یک تقویت اساسی مغز ماهی است. غنی از اسیدهای چرب امگا 3، که برای تکامل و عملکرد مغز ضروری است. این چربی های سالم قدرت شگفت انگیزی برای مغز به ارمغان می آورند : رژیم غذایی با مقادیر بالاتر اسیدهای چرب امگا 3 با کاهش زوال عقل ، کاهش خطرات سکته مغزی و افت روانی آهسته تر مرتبط است ، و ممکن است یک نقش حیاتی در افزایش حافظه ایفا کند، به خصوص بخاطر اینکه به مرور زمان مسن تر می شویم.
برای سلامتی مغز و قلب مصرف دو وعده ماهی در هفته توصیه می شود.

شکلات و آجیل
مغزها و دانه ها منابع خوبی از آنتی اکسیدانهایی مانند ویتامین E است، که باعث کاهش افت تشخیص به مرور افزایش سن می شود. شکلات تلخ نیز دارای خواص آنتی اکسیدانی قوی است و حاوی محرک های طبیعی مثل کافئین است که می تواند تمرکزرا بالا ببرد.
در هر روز از آجیل و شکلات تلخ حتی به مقدار خیلی کم استفاده کنید و بدون نگرانی از کالری اضافی، چربی، یا شکر از مزایای آنها برخوردار شوید.

آوکادو و غلات کامل
هر ارگان در بدن بستگی به جریان خون دارد ، به خصوص قلب و مغز. خوردن یک رژیم غذایی با مقدار بالای غلات کامل و میوه ها مانند آوکادو می تواند خطر ابتلا به بیماری های قلبی عروقی و کلسترول بد را کاهش دهد. این نوع رژیم غذایی می تواند جریان خون را افزایش دهد که باعث می شود سلول های مغزی بدون کم و کاست ، انرژی مورد نیاز خود را دریافت کنند.
مانند پاپ کورن و گندم سبوس دار، غلات سبوس دار، همچنین فیبر در رژیم غذایی و ویتامین E . گرچه آوکادو چربی دارد ، اما این چربی برای بدن مفید است ، زیرا اشباع نشده هستند که منجر به جریان خون سالم می شود.


ادامه مطلب...














کسب درآمد

4kia.ir

468x60
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر