تبلیغات
Think Big Get BIG - چگونه اطلاعات نویسنده را به وبسایت اضافه کنیم؟
 
4kia.ir
درباره وبلاگ


کاربر گرامی ، درود

به وبلاگ ما خوش آمدید

امیدواریم از مطالب ما نهایت استفاده را ببرید. خواهشمندیم در صورتی که مطالب ما برایتان مفید واقع شده است، از دوستان خود دعوت کنید تا مهمان شوند.

سپاس

مدیر وبلاگ : حامد




MultiMan سیستم کسب درآمد - آموزش روش های تجربی و تست شده درآمد انلاین





صفحات جانبی
آمار وبلاگ
  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :
Think Big Get BIG
صفحه نخست             تماس با مدیر           پست الکترونیک               RSS                  ATOM
چهارشنبه 11 اردیبهشت 1392 :: نویسنده : حامد
وارد کردن اطلاعات نویسنده به وبسایت بطور فزاینده ای مهم می باشد که می تواند وبسایت ما را بالا ببرد. در این مقاله در این رابطه بحث خواهیم کرد که چرا و چگونه ما باید اطلاعات نویسنده را به صفحات وب اضافه کنیم. موتور های جستجو از طریق برچسب ها و کلمات کلیدی به نتایج دلخواه ما می رسند و کلمات استفاده شده در صفحات وب را با کلمات جستجو شده مقایسه می کند و نتایج مرتبط را برای کاربران لیست می کنند.

اما آیا موتور های جستجو کیفیت محتوای مطالب را می توانند تشخیص دهند و مطالب با کیفیت بالا را در نتایج اول جستجو قرار دهند؟
کیفیت محتوا رابطه مستقیمی با نویسنده آن مطلب دارد. برخی در رشته خود متخصص بوده و بطور مداوم در حال تولید محتوای غنی و مفید در را بطه با رشته خود می باشند. در این مقاله روش های معرفی نویسنده به گوگل را بررسی خواهیم کرد و  به سرعت می توانیم خود را به عنوان نویسنده به موتور های جستجو بشناسانیم.

منظور از اطلاعات نویسنده چیست؟

ما داریم درباره اطلاعاتی صحبت می کنیم که باید وارد صفحات وب کنیم که مشخص کند چه کسی این مقاله را نوشته است. این اطلاعات توسط گوگل استفاده خواهد شد تا در نایج جستجو خود آن را اثر دهد. تا به حال به  نتایج جستجو دقت کرده اید که نام وعکس نویسنده مطلبی را کنار همان مطلب در نتایج جستجو نشان می دهد؟
این اتفاق می افتد چون ان نویسنده اطلاعات نویسندگی خود را وارد صفحه وب خود کرده است.

علی رضا احمدی بابلانی

زمانی که شما روی نام آن نویسنده کلیک کنید شما به صفحه گوگل پلاس (+Google) آن نویسنده منتقل خواهید شد.
استفاده از اطلاعات نویسنده در نتایج جستجو  جزو ابتکار های گوگل می باشد.

سه مزیت استفاده از اطلاعات نویسنده:

بالا بردن نرخ کلیک

او از همه این کار می تواند تعداد کلیک صفحه وب ما را بالا ببرد. بگذارید دلیل این را با استفاده از یک مثال توضیح دهم:
فرض کنید شما  یک وبسایتی را که در رابطه با طراحی وب مطلب منتشر می کند بطور پی در پی را مشاهده می کنید و صاحب این وبلاگ مهدی احدی می باشد که چندین مقاله مفید در این رابطه در وبلاگ خود قرار داده است.
مهدی احدی چندین مطلب دیگر نیز در وبسایت های دیگری قرار می دهد. و زمانی که اطلاعات نویسندگی خود را در آن وبسایت ها نیز قرار می دهد، تصویر پروفایل وی نتایج جستجو دیگر صفحات وب نیز نمایش داده خواهد شد.
روزی شما یک مقاله در رابطه با طراحی وب جستجو می کنید.
دو نتیجه اول نتایج جستجو همیشه دو چیز مشابه را نشان خئاهد داد دلی نتیجه سوم تصویر مهدی احدی را نشان خواهد داد.
(ممنون از تگ های اطلاعات نویسندگی ).
شما دوس دارید کدام لینک را کلیک کنید؟
احتمالا همانی را کلیک می کنید که عکس پروفایل مهدی احدی را نشان می دهد.چرا؟
چون شما از بازدید کنندگان قدیمی این بلاگ هستید و بلاگ مهدی احدی را از قبل می شناسید و می دانید که مطالب با کیفتی بروی بلاگش قرار می دهد.
با اینکه مقالات دیگر که اطلاعات نویسنده آن ها مشخص نیست در بالای نتایج جستجو قرار دارند ولی شما تصمیم می گیرید مقاله ای که توسط مهدی احدی نوشته شده است را بخوانید.

لینک های پاداش

دومین مزیت جزییات نویسندگی لینک های پاداش می باشد...


ادامه مطلب...











کسب درآمد

4kia.ir

468x60
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر