تبلیغات
Think Big Get BIG - 10 تمرین برای تقویت دست و انگشتان
 
4kia.ir
درباره وبلاگ


کاربر گرامی ، درود

به وبلاگ ما خوش آمدید

امیدواریم از مطالب ما نهایت استفاده را ببرید. خواهشمندیم در صورتی که مطالب ما برایتان مفید واقع شده است، از دوستان خود دعوت کنید تا مهمان شوند.

سپاس

مدیر وبلاگ : حامد




MultiMan سیستم کسب درآمد - آموزش روش های تجربی و تست شده درآمد انلاین





صفحات جانبی
آمار وبلاگ
  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :
Think Big Get BIG
صفحه نخست             تماس با مدیر           پست الکترونیک               RSS                  ATOM
شنبه 14 اردیبهشت 1392 :: نویسنده : حامد
مسلما دست ها در زندگی روزمره بسیار پرکاربرد هستند و آسیب هایی که میبینند نیز بیشتر از سایر اعضاست. کارهای مختلفی که انجام میدهیم بر اساس طرز استفاده از دست ها باعث خستگی و آسیب به آنها می شود. برای اینکه این خستگی ها را برطرف کنیم و یا دست هایمان را تا حدی قوی کنیم که از هر کاری خسته نشود و حین آن آسیب نبیند تمرینات زیر را برای شما گردآوری کرده ام. امیدوارم برایتان مفید واقع شود.

مشت کردن

webmd_rf_photo_of_fist_stretch

ورزش دست و انگشتان می تواند به قدرت آنها بیافزاید و محدوده حرکت آنها را افزایش داده و درد آنها را تسکین دهد. در حالت طبیعی باید با کشش و صاف کردن کف دست هیچ دردی احساس نکنید. برای شروع این تمرین رو امتحان کنید :

  • مانند تصویر دستتان را مشت کنید تا انگشت شصت روی سایر انگشتان بیافتد
  • 30 الی 60 ثانیه نگه دارید و بعد آن را باز کرده و تا جایی صاف کنید که انگشتانتان کاملا صاف بماند
  • این روش را برای هر دو دست و حداقل 4 بار تکرار کنید

صاف کردن انگشتان

webmd_rf_photo_of_finger_stretch

تمرین زیر را امتحان کنید تا درد را تسکین داده و محدوده حرکت انگشتان را بهبود بخشید :

  • کف دست را روی یک سطح صاف قرار دهید
  • به آرامی انگشت ها را صاف کرده و کف دست را به سطح بچسبانید و تا جایی فشار دهید که مفصل ها اذیت نشوند
  • به مدت 30 الی 60 ثانیه دست ها را در همان حالت نگه دارید و بعد رها کنید
  • این کار را برای هر دست حداقل 4 بار انجام دهید

کشش پنجه

webmd_rf_photo_of_claw_stretch

این تمرین نیز می تواند محدوده حرکتی انگشتان را بهبود بخشد :

  • کف دستتان رو رو به خود بگیرید
  • مانند تصویر نوک انگشتان را به داخل دست خوابانده و کمی فشار دهید تا جایی که مفصل ها اذیت نشوند
  • 30 الی 60 ثانیه نگه داشته و سپس رها کنید. و حداقل 4 بار برای هر دست انجام دهید


ادامه مطلب...













کسب درآمد

4kia.ir

468x60
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر