4kia.ir
درباره وبلاگ


کاربر گرامی ، درود

به وبلاگ ما خوش آمدید

امیدواریم از مطالب ما نهایت استفاده را ببرید. خواهشمندیم در صورتی که مطالب ما برایتان مفید واقع شده است، از دوستان خود دعوت کنید تا مهمان شوند.

سپاس

مدیر وبلاگ : حامد




MultiMan سیستم کسب درآمد - آموزش روش های تجربی و تست شده درآمد انلاین





صفحات جانبی
آمار وبلاگ
  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :
Think Big Get BIG
صفحه نخست             تماس با مدیر           پست الکترونیک               RSS                  ATOM
نکات فروش برای افراد ، صاحبان شرکت ها و حرفه ای های فروش

از زبان : اندرو گریفیتس


بخش اول : همه چیز مربوط به روش و رفتار است

  1. تصمیم بگیرید که میخواهید چگونه فروشنده ای باشید
  2. یک فروش خوب بهتر از چند فروش ساده است
  3. بهترین فروشندگان ؛ صبور ، قوی و مودب هستند
  4. به محصول خود اطمینان داشته باشید
  5. به خود پروری مداوم و مثبت پایبند باشید
  6. شما فروش را همین الان هم دارید. این بستگی به خود شما دارد که آن را از دست ندهید
  7. صداقت ، امانت داری و شور اقتصادی سه ستون فروش موفق است
  8. هیچوقت در مورد مشتری بر اساس پوشش آن قضاوت نکنید
  9. شنونده صبوری باشید
  10. هدف از به دست آوردن پول را مشخص کنید

 

بخش دوم : برای فروش اماده شوید

  1. برای موفقیت در فروش به هدف نیاز دارید
  2. دانش در مورد محصول ، قدرتمند ترین ابزار فروشنده است
  3. قانع کننده ترین دلایل را برای خرید ، به مشتریتان بدهید
  4. همه چیز را در مورد رقبای خود بدانید
  5. متریال های تبلیغاتی میتواند فروش را بسازد یا خراب کند
  6. نحوه ارائه محصول به مشتری را تمرین کنید
  7. همه چیز را درست مرتب کنید و در دسترسی آسان قرار دهید
  8. همیشه برای دادن یک پیشنهاد جدید به مشتری آماده باشید
  9. در کمتر از 30 ثانیه توضیح دهید که چرا من باید از شما خرید کنم

 

بخش سوم : فرصت های فروش همه جا هستند

  1. هیچوقت از اینکه از مشتری بخواهید برایتان مشتری بیاورد خجالت نکشید. از جملات مودبانه ای برای این کار استفاده کنید و امتیاز ویژه ای به آن مشتری بدهید
  2. هیچوقت به حرف های یک بدبین گوش ندهید
  3. مراقب آنچه می گویید ، باشید
  4. روزنامه (به ویژه اقتصادی) بخوانید و اخبار را ببینید
  5. حواستان به همسایگانتان باشد
  6. همیشه یک دفترچه  یادداشت به همراه داشته باشید
  7. جستجویی در مورد شبکه های توزیع و بازاریابی داشته باشید و بدانید که چه کاری برای شما میتوانند انجام دهند

 

 

<

بخش چهارم : معرفی محصول

  1. کاری به یاد ماندنی انجام دهید
  2. مشتری را بگونه ای تکریم کنید تا بداند تصمیم نهایی با اوست
  3. هر حرفی که مشتری بزند ، شما عصبانی نشوید
  4. از تمام تکنولوژی ها برای معرفی خود استفاده کنید
  5. در یک سایز و طرح باقی نمانید
  6. حواستان به مدت زمان معرفی محصولتان باشد
  7. مدت زمان وعده های غذایی را کوتاه کنیر
  8. اصطلاحات مخصوص کشنده ترین ابزار فروش می باشد

 

بخش پنجم : فروش چهره به چهره

  1. اینکه استرس داشته باشید طبیعی است ، نشان می دهد که شما به کاری که می کنید اهمیت می دهید
  2. به هر روش که می توانید به مشتری احترام بگذارید
  3. یک "تماشاگر منتظر" باشید. طرز نگاهتان باید از مشتری انتظار خرید را داشته باشد
  4. سوالاتی برای شروع بحث با مشتری بپرسید
  5. محیط فروش خود را نسبت به نیاز مشتری آماده کنید
  6. از بودن مث یک ربات بپرهیزید
  7. برای یادآوری مشتریان خود یادداشت بردارید

 

بخش ششم : فروش از طریق تلفن

  1. در همان ابتدا در مورد فروش صحبت کنید
  2. مهمه چیز را آماده کرده و دم دست داشته باشید
  3. تمامی اصول فروش چهره به چهره را در این روش نیز رعایت کنید
  4. اینکار مانند بازی اعداد است ، اما کیفیت بهتر از کمیت می باشد
  5. پیغام های هوشمندانه و خلاقانه بگذارید

 

بخش هفتم : رقابتی به نام اینترنت

  1. اصول قبلی را باید رعایت کنید
  2. قبل از ارسال پست هایتان ، فکر کنید
  3.  تغییر را بپذیرید ، ترسی در آن نداشته باشید
  4.  از فروش ویروس وار استفاده کنید (ویژگی های غیر قابل رد کردن بدهید تا مثل ویروس به جان مستریان بیافتد)
  5. فقط چند ثانیه طول خواهد کشید تا فروش داشته باشید

 

بخش هشتم : هنر پیگیری

  1. مشخص کنید مشتری از شما چه انتظاراتی دارد
  2. زمانی از مشتری سوال بپرسید که بخواهد با شما ارتباط برقرار کند
  3. پیگیری خوب سازماندهی خوبی نیز در بر خواهد داشت
  4. همیشه سعی کنید ارزش ارائه خود را بیشتر از تقاضا نگه دارید
  5. از عبارات کسل کننده در پیگیری در مورد فروش خود استفاده نکنید
  6. هیچ وقت فرض نکنید. مطمئن شوید مشتری چیزی را که فرستاده اید دریافت کرده باشد

 

بخش نهم : نزدیک شدن به فروش

  1. یاد بگیرید که  سیگنال های فردی که آماده خرید است را دریافت کنید
  2. به خودتان شجاعت داده و در مورد شغل مشتری سوال کنید
  3. طوری رفتار کنید که انگار می دانید مشتری تصمیمش را برای خرید گرفته است
  4. اعتراض همیشه بد نیست. میتوانید اعتراض کنید یا اعتراض بشنوید
  5. یک فلسفه دو سر برد برای مشتری داشته باشید و به او پیشنهاد کنید
  6. "ادمای خیلی کمی بخوبی شما باس میپوشن" ، این جمله را جزو مکالمه خود کنید

 

بخش دهم : فروش مانند دوی استقامت است ، نه سرعت

  1. به منظره بزرگی از ارتباط با مشتری نگاه کنید
  2. به یاد داشته باشید که آنها مشتری "شما" هستند
  3. معمولا سرسخت ترین مشتریان ، بزرگترین طرفداران شما می شوند
  4. برخی مواقع باید از مشتری دور شوید. سعی کنید این مواقع را یاد بگیرید. در مشتریان مختلف این زمان ها متفاوت است
  5. از باختن فروش پرهیز کنید. شما در هر صورت باید برنده میدان باشید

 

بخش یازدهم : ایجاد تبلیغاتی که باعث فروش شوند

  1. اگر تبلیغات شما دیده نشود، پس تبلیغات نیست. سعی کنید هم دیده شود و هم شنیده شود
  2. علائم بزرگ بیرون از محل فروش تاثیر بیشتری دارند ، اما نباید دید محل را بگیرند
  3. مشتریان خود را بخندانید
  4. از قدرت نظریه ها برای سر ریز شدن تبلیغات استفاده کنید
  5. میتوانید به مشتری پیشنهاد تعویض انتخاب وی با کالایی بهتر را بدهید

 

بخش دوازدهم : یک زبان جدید بیاموزید

  1. یاد بگیرید که چگونه با مشتری مظطرب صحبت کنید
  2. نشانه های خشنودی یا عدم خشنودی در مورد چیزهایی که می شوند را بشناسید
  3. صحبت های تمرینی روبروی آینه می تواند مهارت های فروش و برقراری ارتباط با مشتی را در شما بهبود بخشد

 

بخش سیزدهم : توسعه روش  مخصوص خود

  1. روی اعتبار خود کار کنید
  2. برای مشتریان خود یک منبع شوید
  3. همیشه به مشتری خود احترام بگذارید
  4. خودتان باشید. از ادعای بیجا بپرهیزید
  5. هرچه بیشتر می توانید کتاب های مربوط به تجارت و فروش بخوانید
  6. تمرین های مرتبی برای فروش انجام دهید
  7. هرچه مشتریان بیشتری کسب کردید، کار خود را نیز گسترش دهید
  8. خودتان از کالاهای خودتان استفاده کنید و در معرض دید باشید
  9. نا امید نباشید. مشتریان می توانند نا امیدی شما را بو بکشند

 

بخش چهاردهم : به نکاتی که می تواند باعث فروش بیشتر شود اولویت دهید

  1. مقالاتی در مورد زمینه فعالیت خود برای مشتریان بفرستید
  2. به مشتریان خود هدیه هایی بخاطر راهنمایی شما ، اهدا کنید
  3. علاقه ای واقعی در مردم ایجاد کنید. ممکن است بتوانید غافلگیر کننده باشید
  4. از ایده های مشتریان خود استفاده کنید. از آنها بپرسید و به پاس آن به آنها هدیه بدهید
  5. بیشترین تعامل را در جامعه داشته باشید و به مشتریان نشان دهید که چه اندازه اعتبار دارید
  6. از صحبت درباره پول نترسید
  7. همیشه در دسترس مشتریان باشید
  8. تناسب اندام خود را حفظ کنید
  9. سعی کنید محیط دوستانه ای برای محل فروش خود ایجاد کنید
  10. رقبای خود را علنا به رقابت دعوت کنید
  11. شادی موفقیت های شرکت/فروشگاه خود را با مشتریان سهیم شوید
  12. اگر به خود اطمینان دارید ، اجازه دهید مشتری کالای شما را امتحان کند
  13. روش های پرداخت را تا جایی که میتوانید متنوع کنید تا برای مشتری آسانترین راه در دسترس باشد
  14. برای وب سایت خود نام هوشمندانه ای انتخاب کنید
  15. جوایز دوره ای برای مشتریان تعیین کرده و قرعه کشی راه بیاندازید
  16. در کنار محصولات خود ، نسخه ای بزرگتر یا گرانتر از آنها را نیز ارائه دهید













کسب درآمد

4kia.ir

468x60


 
   
   
شبکه اجتماعی فارسی کلوب | Buy Website Traffic | Buy Targeted Website Traffic